Anasayfa> Kurumsal> Haberler
Haberler

Haberler

İstanbul Mobilya Fuarı'nda "Kelebek Etkisi"

Türkiye'nin köklü markası Kelebek, 12 - 17 Ocak 2016 tarihleri arasında TÜYAP’ta gerçekleşen İstanbul Mobilya Fuarı’nda (ISMOB) soft pop akımından ilham alan yeni koleksiyonlarını ve Stüdyo 40 adını verdiği dar mekanlara özel konseptini sergiledi. Standı içinde yer alan Stüdyo 40'ta fonksiyonel ve modüler mobilyalarını bir araya getirerek ferah alanlar yaratmayı amaçlayan firma, Kelebek farkı ile işlevsel ve stil sahibi mekanların nasıl ortaya çıktığını gözler önüne serdi. SİMTEK işbirliği ile geliştirilen Sanal Ürün Tanıtım Platfotmu ile Stüdyo 40 içinde gerçeğe çok yakın bir simülasyon da sunan Kelebek , ziyaretçelere özel bir gözlük sayesinde gerçeküstü bir deneyim yaşattı.

Yeni koleksiyonlarında huzuru ve konforu soft-pop akımından ilham alarak harmanlayan Kelebek, Dünyanın en önemli 3 fuarından biri olan İSMOB’daki standında yerli yabancı birçok ziyaretçiyi ağırladı. Kentsel dönüşüm ile beraber küçülen metrekarelerde hayatı kolaylaştırmayı amaçlayan firma 4 yeni koleksiyonu görücüye çıkardı. Ayrıca mutfak, banyo, yemek odası, yatak odası ve oturma grubunun yer aldığı Stüdyo 40 adını verdiği alanda, fonksiyonel ve modüler mobilyalarını tanıttı.

Kelebek, Stüdyo 40 ile fark yarattı
Kelebek’in küçük metrekarelerde ferah alanların nasıl yaratılabileceğini göstermek amacıyla kurguladığı Stüdyo 40, standın ilgi odağı oldu. 40 metrekarelik alana sahip "Stüdyo 40" konsepti içinde yer alan Kelebek'in yeni serisi İlia, fonksiyonel detayları estetik dokunuşlarla buluşturdu. Stüdyo 40 içinde sergilenen Kelebek'in teknolojik koltuğu inovatif özellikleriyle öne çıkıyor. Yatağa dönüşebilen ve sandıklı depolama alanı bulunan Kelebek'in teknolojik koltuğu, USB ve şarj girişi sayesinde kesintisiz mobil iletişimi destekliyor. Teknolojik koltuğun kolçakları ve tamamlayıcı ürünü olan pufu laptop çalışma sehpası olarak kullanılabiliyor.

‘Sanal Ürün Tanıtım Platfotmu’ ile ziyaretçiler gerçeküstü bir deneyim yaşadı Kelebek’in, simülasyon ve eğitim sistemleri konusunda uzman bir isim olan SİMTEK ile geliştirdiği Sanal Ürün Tanıtım Platformu ile ziyaretçilere Stüdyo 40 içinde gerçeğe çok yakın bir simülasyon sunuldu. Ziyaretçiler, özel bir gözlük sayesinde yeni tasarımlarla birlikte farklı kumaş ve renk seçenekleri inceleme imkanı buldu. Gözlüğü kullananlar, evde geziniyormuşçasına gerçek üstü bir deneyim yaşadı.

Kelebek İSMOB 2016'da aldığı ödüllerle yeni başarılara kanat çırpacak

Türkiye'nin köklü markası Kelebek, İSMOB kapsamında düzenlenen Tasarım Yarışması'nda Genç Odası Kategorisi'nde "Poly Genç Odası ile birincilik" ve Yatak Odası Kategorisi'nde "Cresida Yatak Odası ile ikincilik" ödüllerinin sahibi oldu.

Türkiye'nin köklü markası Kelebek, İSMOB Fuarı kapsamında düzenlenen Tasarım Yarışması'nda Genç Odası Kategorisi'nde "Poly Genç Odası ile birincilik" ve Yatak Odası Kategorisi'nde "Cresida Yatak Odası ile ikincilik" ödüllerinin sahibi oldu. İSMOB'da yeni koleksiyonlarını ve Stüdyo 40 adını verdiği dar mekanlara özel konseptini sergileyen Kelebek, yerli ve yabancı katılımcıların ilgi odağı oldu.

Kelebek'in aldığı ödülleri değerlendiren Doğtaş Kelebek CEO'su Hulusi Acar, “Kelebek Mobilya, 80 yılı aşan geçmişi, tasarımlara yön veren yenilikleri, şıklığı ve sağlamlığıyla Türk insanını kalbinde yer eden çok özel bir marka. Mobilya sektörünün iki güçlü oyuncusu Doğtaş ve Kelebek'in 2012 yılında gerçekleşen entegrasyonu ile Kelebek Mobilya, adeta kozasından çıkıp yeniden uçmaya başladı. Sektörün ilk Ar-Ge ve Tasarım Merkezi'ni geçtiğimiz yıl hayata geçirdik. Kelebek, Ar-Ge ve Tasarım Merkezi'mizde tasarlanan yeni koleksiyonlarımızla, dünyanın en önemli üç fuarından biri olan İSMOB'da aldığımız ödüllerle, yeni başarılara kanat çırpacak. Başta tasarım ekibimiz olmak üzere tüm

Kelebek Yeni Mağazasıyla Adapazarı’nda


Türkiye’nin köklü markası Kelebek’in, yurt genelinde gerçekleştirdiği mağazalaşma atağı 2015’te de aralıksız sürüyor. Yeni mağazacılık konseptiyle Adapazarı’nda faaliyete geçen Kelebek Mobilya törenle hizmete açıldı. Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu ‘ Türkiye’nin en değerli markası Kelebek’i  Adapazarı’na kazandırmaktan çok mutluyuz. 80 yıllık bir marka’nın açılışını gerçekleştirmekten çok mutluyuz‘ dedi.

Doğtaş ve Kelebek Mobilya Genel Müdürü Hulusi Acar, “80 yıllık bir marka olarak, Türkiye’nin bir ucundan diğer ucuna ulaşıyoruz. Karadeniz’in bu güzel kentte açtığımız yeni mağazamızla da, müşterilerimize daha yakın olmayı hedefliyoruz” dedi.

Kelebek’ten  yeni koleksiyon  ‘Falter ile estetik ve şehirli ortam etkisi’


Türkiye’nin en köklü markası Kelebek Mobilya, güçlü, geometrik desenli ve estetik bir duruşa sahip ‘Falter’ koleksiyonu ile mekanlarda fark yaratıyor.

Kelebek’in, yalın tasarım anlayışıyla ve gerçek bir ustalıkla hayata geçirdiği yeni koleksiyonu Falter, farklı tarzı ile dikkat çeken yenilikçi yüksek ayak yapısı ve genç şehirli tasarımdan gelen dinamik  görünümüyle mekanların havasını değiştiriyor. Ahşap  kontur hatları ile çerçevelenen kusursuz ve şık çizgilere sahip Falter ’nın gri yatay çizgili dokularla hareketlendirilen sıcak açık renk ahşap yüzeyi ile kullanıcılara, farklılık getiren parke deseni buluşmasının ayrıcalığı sunuluyor.

KELEBEK,SADE VE ŞIK 'DAMİMO' İLE KULLANICILARI KONFORLA BULUŞTURUYOR

Türkiye’nin köklü markası Kelebek, klasik mobilya çizgilerinin izlerini taşıyan modern salon takımı ‘Damimo’ ile evlerde sade ve şık bir atmosfer yaratıyor.

Farklı beğeniler için tasarlayıp ürettiği seçkin koleksiyonlarını, en avantajlı fiyatlarla kullanıcılarla buluşturan Kelebek Mobilya, yeni tasarımlarıyla evlerde fark yaratmaya devam ediyor. ‘Damimo’ salon takımı ile klasik mobilyanın modernlikle birleştirilmiş tasarımını evlere taşıyan Kelebek; kendine özgü tarzı olan, sadeliği ve şıklığı bir arada seven tüketicilere hitap ediyor.

Dayanıklı iskelet yapısıyla öne çıkan ‘Damimo’, farklı renk seçeneklerinin yanında, yumuşak dokunuşlu kumaş alternatifleriyle birlikte sunuluyor. Kumaş seçimine bağlı olarak klasik ya da modern evlerde kullanılabilen ‘Damimo’nun estetik ve modern duruşu, kapitoneli tasarımla güçlendiriliyor. Kelebek, ahşap lake baza ayaklı salon takımını yerden yüksek tasarımla da farklılaştırıyor.

Kelebek’in tüm ürünleri gibi ‘Damimo’ salon takımı da, insan sağlığını tehlikeye atmayan ve çevre faktörünü ön planda tutan Avrupa Kalite Standardı’na uygun malzemeler kullanılarak üretiliyor.

KELEBEK YENİ KOLEKSİYONU 'ANGELİC' İLE SICAK,SAMİMİ VE ŞIK MEKANLAR YARATIYOR

Türkiye’nin köklü markası Kelebek, ahşabın özünü hissettiren eskitme meşe yüzeye sahip ‘Angelic’ koleksiyonu ile mekanlarda doğal ve uyumlu bir atmosfer yaratıyor. Huzur veren natürel tonları ve gösterişten uzak, şık tasarımıyla ‘Country’ tarzını yansıtan ‘Angelic’, geçmişin izlerini günümüze taşıyor.

Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek Mobilya; ‘sade’, ‘fonksiyonel’ ve ‘modüler’ konseptiyle ortaya çıkardığı yeni koleksiyonlarıyla, kendi tarzını ortaya koymak isteyen tüketicilerin beğenisine hitap eden ediyor. Kelebek Tasarım Ekibi‘nin, ‘pure/saf’ konseptiyle ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı yeni koleksiyonu ‘Angelic’, kullanıcıların kendilerini özel hissetmesini sağlıyor.

Abartısız romantik bir atmosfer
Dokunulduğunda ahşabın özünü hissettiren eskitme meşe yüzeyi ile dikket çeken ‘Angelic’ doğallığın başrolde olduğu kırsal yaşam etkisini evlere taşıyor. Beyazın doğallığı ve saflığına eşlik eden, sıcak, samimi ve şık mekanlar oluşturan ‘Angelic’ koleksiyonu, el boyaması zarif kulplarıyla da abartısız, romantik bir atmosfer yaratıyor.

KELEBEK, YALIN VE NET ÇİZGİLERİ,TASARIMA DÖNÜK DURUŞU İLE TRENDLERİNİ BELİRLEYECEK

TÜRKİYE’NİN KÖKLÜ MOBİLYA MARKASI, YENİ KOLEKSİYONLARIYLA 2015’TE DE İDDİALI
12.12.2015
Türkiye’nin köklü mobilya markası Kelebek, ‘sade’, ‘fonksiyonel’ ve ‘modüler’ konseptiyle ortaya çıkardığı yeni koleksiyonlarıyla bu yıl da fark yaratıyor.

Türkiye'de modüler mobilya ve mutfak denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; trend yaratan ürünleri ile sektörün yenilikçi yüzü olmaya devam ediyor. Uluslararası alanda birçok önemli projeye imza atan tasarımcı Adnan Serbestyönetimindeki Kelebek Tasarım Ekibi‘nin, ‘pure/saf’ konseptiyle ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı dört yeni koleksiyon, ilk kez İSMOB’da tüketicilerle buluştu. Kelebek Mobilya markalı tüm ürünlerde olduğu gibi, birbirleriyle kombine olabilen oturma grubu, yemek odası ve yatak odası serilerinden oluşan ‘Fibonacci’, ‘Falter’, ‘Angelic’ ve ‘Imperia’ koleksiyonları, bu yılın farklı tasarımları olarak müşterilerin beğenisini kazandı.

Yaşam alanlarını sadeleştiren tasarımlar
Kelebek’in yalın ve net çizgileriyle tasarıma dönük bir duruşu olduğunu vurgulayan Doğtaş ve Kelebek Tasarım Direktörü Adnan Serbest, “Kelebek tasarımlarını oluştururken, yaşam alanlarını sadeleştirme ve sakinleştirme üzerine kurulu bir stratejiyle hareket ediyoruz. Sade ve fonksiyonel yaklaşımı bir marka tavrı olarak benimsiyoruz. Kelebek’te sürdürdüğümüz bu anlayışın daha da olgunlaşarak kalıcı olmasını sağlayacağız” dedi.

Müşteriyi tasarım oluşumunun içine katmak itiyoruz
Kelebek Tasarım Ekibi’nin sosyal yaşamın eğilim ve beklentilerinden beslendiğini ifade eden Adnan Serbest, “Tasarımcı olarak, Kelebek kullanıcısının kendi evini kendisinin tasarlamasını hedefliyoruz. Müşteriyi tasarım oluşumunun içine katmak ve onları kendi yaşam alanlarını kurgulamaları doğrultusunda desteklemeye çalışıyoruz. Bu kapsamda Kelebek showroomları içinde tekil ürünlerden oluşan ‘desing corner’lar kurmayı planlıyoruz” diye konuştu.

KELEBEK, TRENDLERİNİ BELİRLEYEN YENİ KOLEKSİYONLARIYLA İSMOB'DA FARK YARATTI

‘SADE’, ‘FONKSİYONEL’ VE ‘MODÜLER’ TASARIMLARLA EVLERİN HAVASI DEĞİŞİYOR.
Türkiye’nin köklü mobilya markası Kelebek, ‘sade’, ‘fonksiyonel’ ve ‘modüler’ konseptiyle ortaya çıkardığı yeni koleksiyonlarıyla ‘İstanbul Mobilya Fuarı- İSMOB’da fark yarattı. Kelebek’in, özgün tasarımlarıyla fuarın yenilikçi yüzü olduğunu belirten Kelebek Genel Müdürü Hulusi Acar, “2014 yılının en hızlı büyüyen mobilya markası olarak, 2015’te hem özgün tasarım hem de yeni mağazacılık anlayışıyla konumumuzu güçlendirmeye devam edeceğiz” dedi.

Türkiye'de modüler mobilya ve mutfak denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; 27 Ocak- 01 Şubat 2015 tarihlerinde düzenlenen İSMOB’da, trend yaratan yenilikçi ürünlerini sergiledi. Uluslararası alanda birçok önemli projeye imza atan tasarımcı Adnan Serbest yönetimindeki Kelebek Tasarım Ekibi‘nin, ‘pure/saf’ konseptiyle ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı 4 yeni koleksiyon, ilk kez fuarda tüketicinin beğenisine sunuldu. Kelebek Mobilya markalı tüm ürünlerde olduğu gibi, birbirleriyle kombine olabilen oturma grubu, yemek odası ve yatak odası serilerinden oluşan ‘Fibonacci’, ‘Falter’, ‘Angelic’ ve ‘Imperia’ koleksiyonları, farklı tasarımlarıyla, hem ziyaretçilerin hem de sektör temsilcilerinin beğenisini kazandı.

“Fuarın yenilikçi yüzü olduk”
Kelebek’in 2014 yılının en hızlı büyüyen mobilya markası olduğunu ve bu yıl da büyümeye devam edeceğini vurgulayan Kelebek Genel Müdürü Hulusi Acar, “Hem özgün tasarım hem de yeni mağazacılık anlayışıyla konumunu güçlendirmeye devam eden köklü bir marka olarak, sektörde fark yaratıyoruz. Kelebek Tasarım Ekibi’nin özgün koleksiyonlarıyla fuarın yenilikçi yüzü olduk ve bu yıl da trendleri belirlerken, müşterilerimizin modern, fonksiyonel ve estetik mobilya ihtiyacını karşılayan ürünler sunuyoruz” dedi.

“Bulunduğumuz her yerde fark yaratıyoruz”
Türkiye’nin her yerinden bayilik talepleri aldıklarını belirten Hulusi Acar, “Türkiye’de markalı mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan bir kuruluş olarak, açtığımız her mağazanın, hem markamıza, hem de bulunduğumuz bölgeye ve ülke ekonomisine katkı sağladığına inanıyoruz. Yeni mağazalarımızla, her yerde fark yaratıyoruz. 2015 yılı sonuna kadar, Kelebek Mobilya mağaza sayısını 120’ye, Kelebek Mutfak mağaza sayısını 70’e, yurtdışındaki mağaza sayısını da 20’ye çıkarmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

KELEBEK BAYİLERİNDEN ORTAK MESAJ: “FARK YARATMAYA VARIZ!“
12.12.2015

Kelebek Mobilya ve Kelebek Mutfak bayileri 2014 değerlendirmelerinin yapıldığı ve gelecek hedeflerinin konuşulduğu bayi toplantısında bir araya geldi. 

Rixos Premium Belek Hotel’de buluşan yurtiçi ve yurtdışı bayilerle mağaza müdürleri, dört gün boyunca mobilya sektörünü ve Kelebek’in gelecek vizyonunu değerlendirdi. Metin Uca’nın moderatörlüğünde gerçekleşen toplantıda açılış konuşmasını yapan Kelebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, 2014 yılı Türkiye ekonomisi ve mobilya sektör değerlendirmesinin ardından, Kelebek olarak agresif büyümeye devam edeceklerini, 2022 yılı hedeflerinin sektör liderliği olduğunu belirtti.

Tüm iş ortaklarıyla büyük bir bayi toplantısı gerçekleştiren ve toplantıya, özellikle müşterilerle sürekli iletişim halinde olan, onlarla birebir ilgilenen mağaza müdürlerini de davet eden Kelebek’in yeni Genel Müdürü Hulusi Acar; yaptığı konuşmada müşterilerin yaşadığı deneyimi iyileştirmede kritik rolün, iyi eğitim almış bir ekiple sağlanan operasyonel mükemmellikten geçtiğini vurguladı. Acar; “Başarıyı getiren unsurlardan en önemlisi doğru takımı kurmak, işini tutkuyla yapan başarı odaklı takım ruhu oluşturmak ve birlikte başarmak.” dedi.

Kelebek bayi ve mağaza müdürleriyle sektördeki fırsatları, fark yaratma alanlarını, yakın gelecek hedeflerini ve çalışma anlayışını paylaşan Acar, sunumunda; değişen trendler, satın alma davranışları ve markalaşmanın önemine değindi. Kelebek ailesine geçtiğimiz aylarda katılan ve markaya danışmanlık yapan ünlü tasarımcı, Trendsetter Adnan Serbest, toplantıda yaptığı sunumda dünyada öne çıkan trendlerden bahsederek Kelebek’in tasarım gücünü daha da ileriye taşımak istediklerini belirtti. Ekibiyle beraber 2015 koleksiyonu için hazırladıkları ürünlerle sektörde fark yaratacaklarını söyleyen Serbest; “Mobilyada tasarım trendlerini belirleyeceğiz.” dedi.

 

KELEBEK’TEN GENÇLERE ÖZEL 6 YENİ TASARIM
13.09.2014

Türkiye’nin köklü mobilya markası Kelebek, birbirinden farklı 6 yeni genç odası modeli ile gençlerin hayal ettikleri dünyayı odalarına taşıyor ve onlar için özel yaşam alanları yaratıyor.  

Kelebek, dinamizmi yansıtan çizgilere ve modüler ünitelere sahip ‘yeni nesil genç odaları’ ile gençlere özel koleksiyonlar sunmaya devam ediyor. Kelebek Tasarım Ekibi’nin, gençlerin beklenti ve ihtiyaçlarına yönelik tasarladığı altı yeni genç odası Kelebek mağazalarında satışa sunuluyor. Üstelik genç odası alana 445 TL değerindeki MedTheraphy yatak da hediye ediliyor.

Yeşil ve pembe renk seçenekleri ile gençlerin dinamizmini yansıtan IKORRO, asimetrik çizgileri ve farklı tasarımı ile dikkat çekenMIXAGE, genç kızların tozpembe romantik dünyasından izler taşıyan BEAUTY , natürel tarzı ile uzun yıllar zevkle kullanılabilecekNİGERO ve ince sarı detayları, başlık yapısı ile fark yaratan LIDOR modelleri birçok ihtiyaca cevap veren modülleri ve stil sahibi çizgileri ile gençlerin tüm beklentilerini karşılayacak.

Uzun yıllar kullanım kolaylığı sunan estetik ve dayanıklı modelleriyle, her zaman gençlerin ilk tercihi olmayı hedefleyen Kelebek’in, tüm ürünleri gibi genç koleksiyonu da, insan sağlığını tehlikeye atmayan ve çevre faktörünü ön planda tutan Avrupa Kalite Standardı’na uygun malzemeler kullanılarak üretiliyor.

 

KELEBEK AİLESİ YAZA VEDA PARTİSİNDE BULUŞTU
15.09.2014

Kendine has çizgisi ve köklü geçmişi ile Türkiye’nin ilk markalı mobilya markası olan Kelebek, tüm personeli ile yaza veda partisinde bir araya geldi. Çalışanların ailelerinin de katıldığı etkinlikte küçükten büyüğe herkes doyasıya eğlendi.  

80. yılını kutlamaya hazırlanan Kelebek ailesi, üretim tesisinin bulundugu Düzce'de geçtiğimiz Cumartesi düzenlenen büyük bir etkinlikte bir araya geldi. Küçükgöl tesislerinde yaza veda partisi adı altında gerçekleşen pikniğe Kelebek Mobilya Genel Müdürü Hulusi Acar, Pazarlama Direktörü Erkan Aydın, Mobilya ve Mutfak Satış Direktörü Serdar Sorfük ve Fabrika Müdürü Faruk Şahin gibi üst düzey yöneticiler de katıldı.

Kelebek Mobilya’nın Cumhuriyet tarihinin en köklü sanayi kuruluşlarından biri olduğunun altını çizen Acar, yaptığı konuşmada “Tüm arkadaşlarımızla beraber çoluk çocuk bir arada olabileceğimiz bir etkinlikle yaza veda etmek istedik. 80. yaşımızı kutlamaya hazırlanırken burada gördüğünüz takım kurgusunu Kelebek müşterilerini memnun etmek için de kullanacağız. Şirket kültürümüzü daha da geliştirmek, arkadaşlarımızla diyaloğumuzu her daim güçlü tutmak için bu etkinliğimizi geleneksel hale getireceğiz” dedi.

 

KELEBEK TASARIMDA ATAĞA KALKTI
04.08.2014

Türkiye’nin öncü mobilya markası Kelebek, uluslararası alanda birçok önemli projeye imza atan başarılı tasarımcı Adnan Serbest ile tasarıma odaklanarak sektörde fark yaratmaya devam edecek.  

Türkiye'de sektörün en beğenilen markalarından modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; bu yıl peş peşe gerçekleştirdiği  yeni mağaza açılışlarıyla hızlı bir büyümeye imza atarken, birlikte çalıştığı  güçlü isimlerle de tasarım alanında atağa kalktı. Mobilya sektöründe tasarımlarıyla öne çıkan Türk ve İtalyan tasarımcılardan oluşan Kelebek Tasarım Ekibi’nin hazırladığı yeni koleksiyonlarıyla dikkat çeken Kelebek Mobilya; tasarım danışmanı olarak Kelebek Ailesi’ne katılan ünlü tasarımcı Adnan Serbest ile sektörde yenilikçi çalışmalara imza atmayı hedefliyor.

 

İKİ DEV MARKAYA YENİ GENEL MÜDÜR
04.08.2014

Türkiye’nin öncü markaları Doğtaş ve Kelebek Mobilya’nın yeni genel müdürü Hulusi Acar oldu. Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı görevinden ayrılan Acar, 1 Ağustos itibarıyla Doğtaş ve Kelebek Genel Müdürü olarak görevine başladı. 

Cumhuriyet tarihinin en köklü sanayi kuruluşları arasında yer alan Türkiye'nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi Kelebek Mobilya, sektörün öncü markası Doğtaş ile birlikte büyümeye devam ediyor. Yeni yapılanma kapsamında sürdürülebilir büyümeyi hedefleyen iki dev marka, Türkiye ve uluslararası pazarda daha aktif rol alacak.

 


KELEBEK MOBİLYA’DAN BOLU’DA YENİ MAĞAZA

Türkiye’nin köklü markası Kelebek’in, yurt genelinde gerçekleştirdiği mağazalaşma atağı sürüyor. Kelebek Mobilya’nın yeni mağazacılık konseptiyle Bolu’da faaliyete geçirdiği son showroom’u  da törenle hizmete açıldı. 

Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; bu yıl gerçekleştirdiği açılışlarla hızlı bir büyümeye imza atıyor. Geçtiğimiz Nisan ayı içinde 45 açılış gerçekleştirerek mağazalar zincirine önemli halkalar ekleyen Kelebek’in, yeni mobilya ve mutfak mağazaları birer birer hizmete açılıyor. Son olarak Bolu’da faaliyete geçen Kelebek Mobilya mağazasının açılışı; Bolu Belediye Başkan Yardımcıları Hüseyin İka ve Emine Davaroğlu, İl Milli Eğitim Müdürü İbrahim Çavuşoğlu, Kelebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Davut Doğan, Doğanlar Holding Yönetim Kurulu Üyesi Doğan Türkmen ve çok sayıda davetlinin katılımıyla gerçekleştirildi. 

Bolulular’ın öncelikli tercihi haline geleceğiz

Kelebek’in mağazalaşma atağının devam edeceğini belirten Kebebek Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Davut Doğan, “Açtığımız her mağazanın, hem markamıza hem de bulunduğumuz bölgeye ve ülke ekonomisine katkı sağladığına inanıyoruz. Bölgedeki bayi ağımızla Bolulular’ın öncelikli tercihi haline gelmeyi hedefliyoruz” dedi. 

Hedef 160 mağaza

Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan bir kuruluş olarak, 72. mobilya mağazasının açılışını Bolu’da gerçekleştiren Kelebek; bu sayıyı yurt genelinde 100’e , 50 olan mutfak mağazası sayısını ise 60’a çıkarmayı hedefliyor. 

 

 

KELEBEK, İDDİALI TÜRK VE İTALYAN TASARIMLARIYLA YÜZDE 70 BÜYÜYECEK. 
06.05.2014

Türkiye’nin köklü mobilya markası Kelebek, yüzde 70 büyüme hedefiyle başladığı 2014 yılına trendleri belirleyen iddialı tasarımlarla girdi. Kelebek Mobilya’nın Türk ve İtalyan tasarımcıları tarafından hazırlanan 3 yeni koleksiyonda “sade” ve “işlevsel” konsepti öne çıkıyor.
Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek Mobilya, bu yıl İtalyan tasarımcıların danışmanlığı ve Kelebek Tasarım Ekibi’nin “sade” ve “işlevsel” konseptiyle tasarladığı yeni koleksiyonları ile fark yaratıyor. Çıkış noktasını “Pure/Saf” konsepti olarak belirleyen Kelebek Tasarım Ekibi’nden Sevcan Ekmekçioğlu ve Gürkan Gülturan ile İtalyan tasarımcılar Dante Donegani ve Giovanni Lauda’nın; bu yıl ürünlerin tümünde ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı 3 yenilikçi koleksiyon, tüketicilerin beğenisine sunuluyor.

Tasarımlarımızla fark yaratırken mağazalarımızla büyüyoruz

Kelebek’in bu yıl yüzde 70 büyümeyi hedeflediğini belirten Kelebek Mobilya Pazarlama Direktörü Erkan Aydın, “Türk ve İtalyan tasarımcılarımızın özgün koleksiyonlarıyla trendleri belirlerken, yeni mağazacılık anlayışıyla da değişim başlattık. Müşterilerimizin modern, fonksiyonel ve estetik mobilya ihtiyacını karşılamayı hedeflediğimiz yeni mağazalarımızla, bulunduğumuz her yerde fark yaratıyoruz. Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan Kelebek, bugün Türkiye’de toplam 85 mağaza ile faaliyet gösteriyor. Sadece 25-26 Nisan 2014 tarihlerinde, 20 ilde gerçekleştirdiğimiz 45 mağaza açılışıyla hızlı bir büyümeye imza attık. Kelebek olarak, mobilya mağazası sayısını 100’e, mutfak mağazası sayısını ise 50’ye çıkarmayı hedefliyoruz. Yurtdışında ise yıl sonuna kadar 15 mağazaya ulaşacağız” dedi.

Tüketici kendi trendini yaratıyor

Günümüzde tüketici alışkanlıklarının değiştiğini vurgulayan İtalyan tasarımcılar Dante Donegani ve Giovanni Lauda ise şunları söyledi: “Daha önce bir ürünün kullanım ömrü 15 yıldı, şimdi ise insanlar mobilyalarını 5 yılda bir değiştirmeye başladı. Ayrıca insanların ilgi alanları da çok farklılaştı. Kullanıcılar iki farklı serinin ürünlerini aynı anda isteyebiliyor. Mobilyaları ayrı ayrı alıp, bunları tercih ettikleri şekilde kombinleyen tüketici, aslında kendi trendini yaratmak istiyor.”

Tasarımda Türk-İtalyan Karması

Koleksiyonların üçüncüsü ise tasarımda da Türk – İtalyan karmasını taşıyor. Kelebek Tasarım Ekibi’nden Sevcan Ekmekçioğlu ve Gürkan Gülturan’ın imzasını taşıyan PLEBE yemek odası ve TV ünitesi, üçüncü koleksiyonun omurgasını oluşturuyor. Bu ana omurga, oturma odasında İtalyan tasarımcıların imzasını taşıyan NELSONA ve yatak odasında ise Kelebek Tasarım Ekibi’nin oluşturduğu SELENE serisi ile tamamlanıyor.

 

 

KELEBEK, İTALYAN DOKUNUŞUYLA İSMOB 2014’ÜN YENİLİKÇİ YÜZÜ OLDU.
21.04.2014 

Türkiye’nin köklü markalarından Kelebek Mobilya, yeni tasarımlarını sergilediği İstanbul Mobilya Fuarı İSMOB 2014’ün yenilikçi yüzü oldu. Kelebek, İtalyan tasarımcıların “sade” ve “işlevsel” konseptiyle öne çıkardığı yeni koleksiyonlarını ilk kez fuarda tüketiciyle buluşturdu.  

Türkiye’nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi Kelebek Mobilya, 28 Ocak-2 Şubat tarihlerinde düzenlenen İSMOB 2014’te, trend yaratacak yenilikçi tasarımlarını sergiledi. Kelebek, fuarda 2’si İtalyan 3 tasarımcının imzasını taşıyan, 3 farklı yeni koleksiyonunu tüketiciyle buluşturdu.

Çıkış noktalarını “Pure / Saf” konsepti olarak belirleyen İtalyan tasarımcılar Dante Donegani ve Giovanni Lauda’nın; ürünlerin tümünde gereksiz ayrıntılardan kaçınarak ortaya çıkardığı koleksiyonları, ilk kez fuarda görücüye çıktı.

Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek Mobilya, yıllardır farklı beğeniler için ürettiği oturma grupları, yemek odaları, yatak odaları, genç odaları ile yaşam alanlarında işlevsel ve estetik çözümler yaratıyor.

79 yıllık geçmişi ile Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan Kelebek, tarihinde çok sayıda ödüle layık görüldü. Son olarak İMOB 2013 tasarım yarışmasında oturma grubu dalında ödüllendirilen Kelebek, bu yıl da özellikle genç ve şehirli kitlenin beğenisini kazanacak yeni tasarımlarıyla çok iddialı…      

 

Kelebek’in İtalyan Tasarımcıları

Dante Donegani: “Kelebeği dünyada trend yapmayı hedefliyoruz”
Kelebek tasarımları, özetle; zevkli ve iyi fiyatlı mobilyalar. Dünya markası olabilmesi için gerekli olan bütün çağdaş adımları atıp dünyada trend olabilecek malzeme yeniliklerini ve inovatif her türlü hareketi Kelebek’e taşımaya hedefliyoruz.

Giovanni Lauda: “Tasarımlarımızda İtalyan zekini ortaya koyuyoruz”
Biz tasarımlarımızla İtalyan zevkini ortaya koyuyoruz. Kelebek ile olan işbirliğimizden önce, Alman seri üretimleri Türk mobilya firmaları için bir model oluşturmaktaydı. Italyan tasarımı sadece çok kısıtlı olan lüks pazara hitab etmekteydi. Ancak biz bunu Kelebek ile değiştirdik.

Dante Donegani 
1957’de Pinzolo’da doğdu. Floransa Üniversitesi Mimarlık Bölümü'nü bitirdi.

Giovanni Lauda
1956’da Napoli’de doğdu. Napoli Üniversitesi Mimarlık  Bölümü’nü bitirdi.

 

 

KELEBEK’TEN YENİ MAĞAZA ATAĞI !
18.04.2014

Türkiye’nin köklü markası Kelebek, yurt genelinde gerçekleştirdiği toplam 45 mağaza açılışıyla atağa kalkarak, yılın en hızlı gelişen mobilya markası oldu. 

Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek; toplam 20 ilde 2 gün boyunca gerçekleştirdiği mağaza açılışlarıyla atağa kalktı. 25-26 Nisan tarihlerinde gerçekleşen açılışlarla; Kelebek Mobilya’nın 27, Kelebek Mutfak’ın da 18 olmak üzere Kelebek’in toplam 45 mağazası törenle hizmete girdi.

Kelebek Yüzde 70 Büyüyecek

Bu yıl yüzde 70 büyümeyi hedefleyen Kelebek’in mağazalar zincirine çok önemli halkalar eklediğini kaydeden Kebebek ve Doğtaş Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, “Bu yıl İtalyan ve Türk tasarımcılarımızın özgün koleksiyonlarıyla trendleri belirlerken, yeni mağazacılık anlayışıyla da değişim başlattık. Açtığımız her mağazanın, hem markamıza hem de bulunduğumuz bölgeye ve ülke ekonomisine katkı sağladığına inanıyoruz. Müşterilerimizin tüm mobilya ve mutfak alanındaki tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedeflediğimiz yeni mağazalarımızla, Türkiye’nin her bölgesinde fark yaratacağız” dedi.

Türkiye’nin Gelişen Mobilya Markası 

Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan bir kuruluş olarak, bugün Türkiye’de toplam 85 mağaza ile faaliyet gösteren Kelebek; mobilya mağazası sayısını 100’e, mutfak mağazası sayısını ise 50’ye çıkarmayı hedefliyor. Adana, Adıyaman, Afyonkarahisar, Ankara, Balıkesir, Bolu, Çanakkale, Elazığ, Erzincan, Erzurum, Eskişehir, İstanbul, Kocaeli, Malatya, Ordu, Tekirdağ, Tokat, Trabzon, Van ve Yalova’daki yeni showroom’larıyla önemli adımlar atan Kelebek, son mağazalaşma atağıyla Türkiye’nin en hızlı gelişen mobilya markası unvanını elde etti.

 

 

KELEBEK ÖDÜLLERİ TOPLADI!
30.01.2014 

Türkiye’nin köklü markası Kelebek Mobilya, İSMOB 2014 Tasarım Yarışması’nda, iki ödüle birden layık görüldü. İtalyan tasarımcılar Dante Donegani ve Giovanni Lauda’nın imzasını taşıyan “Likena” ve “Exila” serileri,  “Oturma Grubu” ve “Yatak Odası” kategorilerinde ödülleri topladı. 

Türkiye’nin ilk panel mobilya ve mutfak üreticisi Kelebek Mobilya, ilk kez İstanbul Mobilya Fuarı - İSMOB 2014’te tüketiciyle buluşturduğu yenilikçi koleksiyonları ile iki ayrı kategoride ödül aldı.

Geleneksel İSMOB Tasarım Yarışması’na “sade” ve “işlevsel” konseptiyle öne çıkan koleksiyonları ile katılan Kelebek’in serileri; endüstri ürünleri tasarımı alanında çalışmalar yürüten üniversiteleri temsil eden akademisyenlerin de aralarında bulunduğu jüri tarafından, iki ayrı kategoride en iyiler arasına alındı.

Kelebek’in dünyaca ünlü İtalyan tasarımcıları Dante Donegani ve Giovanni Lauda’nın hazırladığı Likena, “Oturma Grubu” kategorisinde, Exila ise “Yatak Odası” kategorisinde ikincilik ödülüne layık görüldü. İSMOB’un ikinci günü, CNREXPO Fuar Merkezi’nde düzenlenen İSMOB Tasarım Yarışması ödül töreninde; Kebebek’in ödüllerini, Kelebek Tasarım Ekibi’nden Sevcan Ekmekçioğlu ve Gürkan Gülturan aldı.

Oturma ve Yatak Odasına İtalya Dokunuşu 

Likena oturma grubu, farklı yastık tasarımı ve iki farklı berjer alternatifi ile modern yaşam alanları yaratıyor. Ödüllü tasarım, oturma odalarında konfordan ödün vermeden farklı alternatifler sunuyor. Likena yüksek metal ayakları ile temizlik kolaylığı da sağlıyor.

Exila ahşap ve metalin uyumlu kullanımı ile şık bir ortam yaratıyor. Mekana göre dikey ve yatay şifonyer kullanım olanağı sağlayan Exila serisinde dolap kapaklarını da ihtiyaca göre artırmak mümkün. Yatak başlığında kumaş doku ve komodinlerde tek ya da çift çekmeceli alternatifler bulunuyor.

Kelebek 2013’te En İyiler Arasındaydı

Türkiye'de modüler mobilya denince akla gelen ilk marka olan Kelebek Mobilya, yıllardır farklı beğeniler için ürettiği oturma grupları, yemek odaları, yatak odaları, genç odaları ile yaşam alanlarında işlevsel ve estetik çözümler yaratıyor. 79 yıllık geçmişi ile Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan Kelebek, tarihinde çok sayıda ödüle layık görüldü. Kelebek geçen yıl düzenlenen İMOB Tasarım Yarışması’nda da “Oturma Grubu” dalında ödül almıştı. 

 

 

KELEBEK MOBİLYA’DA BÜYÜK DEĞİŞİM!
05.02.2013 

Kelebek Mobilya’nın tasarım çizgisi değişti. Artık daha minimal, daha genç bir marka var karşınızda… Dört elementten (hava, ateş, su, toprak) ilham alınarak tasarlanan ürünlerde sadelik göze çarpıyor.

79 yıllık bir marka hikâyesine sahip Kelebek Mobilya, bir süredir sessizliğini koruyordu. Artık bu suskunluk bozuluyor. Kelebek, yenilenen yüzüyle çok yakında tüm Türkiye’de!

Yeni koleksiyonlarını “saflıktan” hareketle oluşturan Kelebek tasarım ekibi, mobilyaları dört elementten ilham alarak tasarladı. Yalın çizgisinden uzaklaşmayan markanın ürünlerinde olduğu gibi mağazalarında da “sadelik” göze çarpıyor.

 Dengeler Yeniden Değişiyor!

Yeni tasarımlarıyla mobilya pazarındaki dengeleri değiştirecek olan Kelebek, Türkiye’de modüler mobilya dendiğinde hala akla gelen ilk marka! Modern, yalın ve farklı çizgisiyle ‘ulaşılabilir tasarımlar’  konseptini benimseyen Kelebek Mobilya, sağlamlığı tasarımla harmanlayarak uygun fiyatlarla sunacak. Farklı beğeniler için tasarlanan oturma grupları, yemek odaları, yatak odaları ve mutfak modelleri Kelebek’in ince ve zarif tarzıyla tamamlanacak.

Pek Yakında Türkiye’nin Dört Bir Yanında!

Kelebek, Şubat ayından itibaren Türkiye’nin dört bir köşesinde açacağı yeni mobilya ve mutfak mağazalarıyla yaygın bir tedarik ağı oluşturmayı hedefliyor. 2013 yılı içerisinde yurtiçinde 75, yurtdışında ise 20 yeni mobilya satış noktasına ulaşmayı amaçlayan Kelebek, mobilya mağazalarından ayrı olarak “Kelebek Mutfak” mağazalarının sayısını da hızla artıracak.

 

 

KELEBEK MOBİLYA, YENİ TASARIMI “KELEBEK” OTURMA GRUBU İLE İMOB’DA ÖDÜL ALDI!
31.01.2013 

Türkiye’nin en köklü mobilya markası Kelebek, Yeşilköy CNR Expo İstanbul’da düzenlenen 9’uncu İstanbul Mobilya Fuarı, İMOB 2013 Tasarım Yarışması’nda yeni tasarımıyla ödül aldı. “Oturma Grubu” kategorisinde “Kelebek” ile ikincilik ödülü aldı. 

İlk kez İMOB (İstanbul Mobilya Fuarı) 2013’te görücüye çıkardığı tasarımlarıyla Türk mobilya sektörüne farklı bir soluk getirmeyi hedefleyen mobilyanın ustası üç farklı koleksiyonla tüketicilerin beklentilerini karşılamayı amaçlıyor. Modern, yalın ve farklı bir çizgiyle ‘ulaşılabilir tasarımlar’  konseptini benimseyen Kelebek, “Oturma Grubu ” kategorisinde “Kelebek” ile ikincilik ödülünü aldı.

Kelebek, Şubat ayından itibaren Türkiye’nin birçok yerinde açacağı yeni mobilya ve mutfak mağazalarıyla yaygın bir tedarik ağı oluşturmayı hedefliyor. 2013 yılı içerisinde yurtiçinde 75, yurtdışında ise 20 yeni mobilya satış noktasına ulaşmayı hedefleyen Kelebek, mobilya mağazalarından ayrı olarak “Kelebek Mutfak” mağazalarının sayısını hızla artıracak.
Yeni tasarımlarını “saflıktan” hareketle oluşturan Kelebek tasarım ekibi, mobilyaları dört elementten (Hava, Ateş, Su, Toprak) ilham alarak tasarladı. Yalın çizgisinden uzaklaşmayan firmanın mağazalarında da “sadelik” göze çarpıyor.

 

 

MOBİLYANIN USTASI KELEBEK’TEN YENİ TASARIMLAR… 
24.12.2014

Türkiye’nin en köklü mobilya markası Kelebek, 29 Ocak – 02 Şubat tarihleri arasında Yeşilköy CNR Expo İstanbul’da İstanbul Mobilya Fuarı’nda! Kelebek’in yeni tasarımlarını Hall 1, Stand B-108, C-108’de görebilirsiniz.

İlk kez İMOB (İstanbul Mobilya Fuarı) 2013’te görücüye çıkardığı tasarımlarıyla Türk mobilya sektörüne farklı bir soluk getirmeyi hedefleyen mobilyanın ustası, üç farklı koleksiyonla tüketicilerin beklentilerini karşılamayı amaçlıyor. Modern, yalın ve farklı bir çizgiyle ‘ulaşılabilir tasarımlar’  konseptini benimseyen Kelebek, sağlamlığı tasarım ile harmanlayarak uygun fiyatlarla sunuyor.

Kelebek, Şubat ayından itibaren Türkiye’nin birçok yerinde açacağı yeni mobilya ve mutfak mağazalarıyla yaygın bir tedarik ağı oluşturmayı hedefliyor. 2013 yılı içerisinde yurtiçinde 75, yurtdışında ise 20 yeni mobilya satış noktasına ulaşmayı hedefleyen Kelebek, mobilya mağazalarından ayrı olarak “Kelebek Mutfak” mağazalarının sayısını hızla artıracak.
Yeni tasarımlarını “saflıktan” hareketle oluşturan Kelebek tasarım ekibi, mobilyaları dört elementten (Hava, Ateş, Su, Toprak) ilham alarak tasarladı. Yalın çizgisinden uzaklaşmayan firmanın mağazalarında da “sadelik” göze çarpıyor.

KURUMSAL